sjuk..

Hej!
Vaknade inatt vid 5 över 00 av att jag mådde piss, jag bara kände hur det liksom bara kom och så satt jag där i min säng och spydde i omgångar!
Sen vid 00.20 så kunde jag äntligen sova igen, såklart hade jag ju bytt täcke och allt.
Vaknade i morse av att väckarklockan inte ringt!! Men jag vaknade precis innan den skulle ringa igen.
Ställer den alltid på 4 olika tider om vi säger att jag ställer 1 på 06.30 och så när den ringer så stänger jag av den och somnar om. Men efter 5 minuter ringer den igen eftersom jag stält den på 06.40 också!
Ni förstår nog inte, men skit samma.
Men imorgon måste jag gå, vill gå, vill inte vara hemma!
HAR JAG TINNITUS!?!?!??!?
PRECIS NU BÖRJADE DET PIPA I MITT ENA ÖRA!
Känner mig inte så fresh, duscha behöver jag inte, men kanske platta håret lite, det är krullisar lite här där.
Ni får ha det så bra så lovar jag att jag skriver ett inlägg med bild och PLATT hår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

KRYA!

2011-09-20 @ 07:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0