boken är i alla fall uppslagen!

Hej!
Nu sitter jag här och puggar :D eller snarare :/
Ja, ni kanske lär er om vad som händer på måndagar, äter packar, pluggar (beror på om jag orkar) och sen drar jag till mamma.
Så jag ska snart gå ner och äta, måste plugga lite mer, ska bli klar med matte:n och sen engelskan...
När jag kommer till mamma hoppas jag att vi åker ut och handlar lite mat, så jag får det jag vill ha :D
Har ett tuggumi i munnen och en dumlepåse bredvid mig som jag fick av farmor och farfar igår. Asså bara så ni vet!
Sen blir det såklart avsnitt av gossip girl :D
and who am I? that's a secret i never tell
You know you love me, xoxo gossip girl
and who am I? that's a secret i never tell
You know you love me, xoxo gossip girl
Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: josefine thyberg

ja, blä på förkylning! hoppas du är frisk nu! kram

2011-09-05 @ 21:17:32
URL: http://josefinethyberg.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0