I love the way you shine

Nu ligger jag på Victors säng och väntar på att pappa och Victor ska komma hem. Då pappa kommer börja med kebabeeeeen! Kvällens mat blir kebabrulle, muuuuuuuuuuums! Inga bilder i detta inlägg pga att jag är inne på ipaden. iPad är ju hur kul som helst ju. Ljudet när man skriver, hur man bara kan trycka lite lätt på skärmen och tex den bokstaven kommer upp, fungerar ju lika bra som en dator och en hel där till. Imorgon är det ju första advent va? Vad betyder det? Jo ca 4 veckor kvar till jul, borde inte snön komma nu?? Det blir ju ingen julnstämmning annars! Och för er som vill veta går vi bara 20 skoldagar till, tänk på fredag kväll, då vi bara har 15 skoldagar framför oss. Hääääääärlig känsla kan man ju säga! Jag bara måste säga en sak, idag har jag gått osminkad hela dagen, gått runt i min onepiece och bara slappat, min hy i ansiktet blev nog glad idag. Man får ha sånna här dagar iband. Prova du också. Nej, men ni får ha det så bra så hörs vi senare med förhoppningsvis en vacker bild på keeeeebabrullen!!! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0