friday

Hej!
Nu kom jag hem från skolan för drygt 1 timma sedan. Jag ska nog börja packa lite nu för att pappa kommer vid halv 5 och hämtar upp mig så åker vi till honom. Sen blir jag kvar där tills måndag kväll. Så det ska bli kul. Vad som är planerat i helgen är väl mer att jag kanske ska vara med Ida på lördag, vid kvällingen där. Men hon visste inte klart. Jaja. Skoldagen idag gick väldigt fort faktiskt, den såg ut såhär:
08.00 TEKNIK; Spelade spel (elspel)
09.00 UT TILL SKÅP HÄMTA NYA GREJOR
09.05 SO; Spela upp pjäsen vi övat på i några dagar.
10.05 Hemkunskap; Bakade matbröd
11.40 MAT
12.10 Sv: förhör, läsa
12.50 Idrott
13.45 hem :D
Men jag får väl börja packa så hörs vi senare! :D
Puss!

Kommentarer
Postat av: Paulina holmstedt

Cooolt hur gör du??

Fin blogg, följa varandra??

Like i sad cool bild!!

2011-11-26 @ 17:48:34
URL: http://paowline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0