svensksommar...

Hej på er!
Haha, svensksommar....
jag har varit ute oc solat pyttelite, det är moln över allt typ. Men när ma legat en stund blir det varmt,
men inte så varm som det var för några veckor sedan.
Men man ska ju inte klaga nu!! man klagade när det var 100000 cm snö och svin kallt. Då ska man väl
inte klaga nu? när man har fått sommar.
Igår bloggade jag nog inte, men det var inte så rolig dag, väldigt kass dag.
Sofia var ju här lite, eller ja, hon sov här lördag till söndag, men hon åkte hem vid 10 i 2.
Efter det var dagen kass, måde skit dåligt. Men ja, sånt är livet.
Idag mår jag bättre :D
Vet ni?
vi hörs senare!!
sofia kanske håller på med en ny header till mig :D :D :D

Kommentarer
Postat av: brownie

Fin blogg! Ska vi börja följa varandra via bloglovin? :)

2011-07-12 @ 13:18:56
URL: http://angelicaeva.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

sötis! :)

2011-07-12 @ 17:32:12
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0