VAFAN!

Seriöst! Vad taskigt ändå :o
Jag funderar på att tabort inlägget! fast lite kul är det ju faktiskt.
Man går in på bloggen och ska skriva så klickar på man på blogg så står det "CHACHA JAG 'R FJÅRTIS  "
Eller vad det nu står. Man klickar och ser värsta äckliga bilden på sig själv. Hemsk känsla!!!
Vet ju inte ens vem det är ;o
Jaja, jag funderar en stund till !
ni som inte fattar skrolla ner till inlägget nedan för !
Skit i det nu, men tar nog bort de senare :)
För typ en timma sedan var jag och sofia ute, jag tog bilder på henne till hennes nya header.
Förresten jag har tagit bort mitt youtube konto och gjort ett nytt :D
Den heter thekiingofmusic typ 3:an har jag gjort och så.
Och ja, jag ska snart börja "renovera".
U smile I smile

Kommentarer
Postat av: Stephanie ♥

Just nu har jag frågestund på min blogg ! Skulle vara gulligt om du ville fråga någonting ;) http://stephanieskyttner.com/2011/01/14/fragestund/#comments

2011-01-15 @ 15:32:15
URL: http://stephanieskyttner.com
Postat av: fannybengtsson

nej va tycket !<3

2011-01-16 @ 14:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0