SVAR PÅ FRÅGA

Elsa P. och Wilma Olsson om 16 JANUARI
Hur länge tänkte du ha godisförbud då?

Fick samma fråga två gånger så jag skriver upp båda. Jag tänkte ha det i 2 månader, inte så mycket men mer klarar jag inte. jag kanske kommer ha längre jag får se.

Idag har jag varit i skolan, var halvsugen på det i morse. Men det blev bra när jag kom till skolan. Jag kom nästan försent, jag har inte kommit försent på as länge känns det som. Fast jag kom ju försent hela tiden förr, eller för någon månad sen ;)
Idag ska jag nog sätda lite smått på mitt rum och bara ha det bra. 2 st är det som är hemma, alltså sjuka, Victor och mamma, dom får krypa på sig tycker jag. Jag skulle gå med Alma till ÖB, men det blev inte så för att Cornelia kom och skulle med och så kom Jimmy och Sebastian så då behövde jag inte ta om väg för det.
Det är typ ingen social inne på datorn vilket är synd.  Jag ska snart börja "renovera", det har jag sagt länge nu, men kanske idag. Jag kanske ska köpa en macbook dator. Om typ ett halv år ;)
Min dator är ju typ sönder eller alltså, jag måste ha laddaren i för att kunna använda den så att det är en andledning för varför jag inte  bloggar. Men detta tyckrer jag ändå är ett ganska långt inlägg ;))
Bild blir det i alla fall inte, ser hemsk ut.
Men det kan bli en gammal bild som jag inte behöver skämmas över eftersom att den är gammal ;)


Ojojoj !
Detta är ju ingen effekt..
Ser ni Vilma bakom? :p
Faktiskt en bild från i somras :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0