STÄDDAG IDAG IGEN?

EH? DET KAN DU SKRIVA UPP!

Hejhej!
Nu har jag precis städar i hallen, strykt gardiner + dukar,skakat gardiner + att jag har reklamen kvar ;)
Fast mamma ska ju hjälpa mig så att det går ju ganska snabbt, vilket är väldigt bra tycker jag.
Jag o Sofia ska ha hemma spa, det känner jag  behöver, typ fotbad, gör egna aniktiskt masker och något man har i håret och massa mera. Jag tror allt att vi kommer ta lite bilder och så kommer jag att skriva vad å hur vi gör.
Men nu måste jag fortsätta städa om jag inte är klar.
Ni ska veta!! Mitt rum är verkligen helt rent asså ingen tröja på fåtöljen eller nått. Ni ska se skillnaden.
Men jag kan inte säga att jag städat rummet, det är mamma som gjort allt.
Jag har slängt lite tidningar, det är det ända jag har gjort ;)
Man har ju gått runt  och lallat och suttit vid datan så jag har väl haft fullt upp?
Haha, nej, det har jag ju faktiskt inte, men ni orkar ju faktiskt inte läsa om vad jag städat och vad jag inte har städat så jag slutar att skriva om de nu.
Hoppas att ni blev glada  för jag gjorde en bild igår i alla falll, fast egentligen var det ju idag, ganska logiskt.
Det blev jätte sent igår, eller asså jag och Sofia la oss vid halv 3. Så de blev lite för sent.
Men vi gick upp vid typ halv 12 idag, så vi sov ju inte så länge ändå.
Bara så ni vet så är jag hungrig!
Maten är snart klar som tur är!!!
Jag kommer nog att sitta en del vid datan senare ikväll så då kommer jag nog vara inne på photoshop en del, så vem tycker ni jag ska sminka eller göra om?
Detta blir ett ovandligt  långt inlägg tycker jag.
Nu blir det reklam, hejdå!

Kommentarer
Postat av: PAULINA KARLSSON

Hej!

Hur har du det?

Du verkar ju vara ett Justin Bieber fan så gör om han :)



Kram & puss

2011-01-02 @ 16:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0