RENSA DATORN LITE SMÅTT

Hejhej!
Nu ska jag rensa datorn lite smått, med typ gamla bilder på mig och kompisar och skit. Men jag tänkte lägga upp dom på bloggen och sen tabort dom :D
Bra idé va?
Kom ihåg, bilderna är gamla, dom flesta i alla fall.
make avatar

make avatar
Kom ihåg, gamla och skitfula bilder!

make avatar
Fyfan, vad hemska,äckliga och bläää, uschhh ! 

make avatar
Ojojojojoj, gamla bilder, skäms över dom flesta..
make avatar
Detta var lite nyare bilder, men hemska dom med.
Detta  var alla bilder, för Justin Bieber bilderna tar jag inte bort. 
Jag har 803 bilder på honom, men det kommer mer +  att det inte är några samma, utan kanske några få bara + att jag har 32 bilder i mobilen också :D
Nu ska jag å och äta frukost, och sen göra mig i ordning.
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: MIKAELA

Oj, vad söta bilder ;)'

Klicka dig gärna in på min blogg också.

Hejsvejs

2011-01-22 @ 12:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0