HEMMA IDAG MED

ONT I HUVUDET SOM FAN! ONT I HALSEN SOM FAN! INGEN RÖST KVAR!
Hej!
När jag pratar låter det bara som ett litet mummel..
Sov mycket bättre inatt en igår natt. Jag vaknade 23,00,01,02,03,04,05,06,07 igår natt alltså. Men inte just typ 01.00 utan typ 01.23 eller nått. men inatt vaknade jag inte en ända gång.
Igår bloggade jag inte så mycket för att så fort jag skrev något så blev det fel. Typ som ågot = något och massa.
Idag ska jag fixa lite mer på bloggen, inte alls nöjd, men headern ska vara kvar.

Pizza brukar smaka gott, men blääää, vad äckligt det är när man är sjuk.
Ska snart hoppa in i duschen och så får vi se om det kanske kommer någon bild, eller nått annat.

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0