HEMMA EFTER SHOPPING....

HEMMA EFTER SHOPPINGDAGARNA!
Nu har jag kommit hem från ullared.
Och har en massa bilder jag villl lägga in och här kommer dom.


Första kvällen badade vi i en tunna, det var super gött!

Vi drack cider när vi badade :)

Efter badet i tunnan åkte vi hem tillbaka till motellet.

Jag och min kusin Kajsa.

Jag och min andra kusin Malin.
 
Malin, Jag och Kajsa

Malin, Sofia och Kajsa.



                                      NÄSTA DAG:



Jag och Sofia gick upp vid 8 för att gå in på ullared och fotografera.



Andra och sista kvällen var vi och badade i sjön brevid Ullared.



Och så har jag en bild från idag i bilen påväg hem.

Hela vägen hem satt jag och mimmade och kastade runt med armarna.
Jag hade druckit monster :P
Bilder på vad jag har köpt kommer i nästa inlägg.

Hejdå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0