22 DAGAR KVAR!

Hej!
Nu är det bara 22 dagar kvar av sommarlovet, i alla fall efter denna dagen.
Idag ska jag åka hem och när jag kommit hem ska jag packa ihop och slappa och sendan åka till mamma.
Har jag sagt att jag är hos farmor och farfar?
Om jag inte har det så är  jag i alla fall där nu :)
Jag ska kommer hem till pappa vid 6 tiden, och efter några timmar så åker jag till mamma.
Systern min har varit här med hennes två barn och Ulf.
Det var jättekul att dom kom :)
Nu kommer jag börja skriva jätte många inlägg om dagen, eller det beror helt på vädret.
Regnar det kommer det att bli en del inlägg, är det SOL så kommer jag skriva inlägg men inte så många som när det regnar.
Men jag vill ju inte att det ska regna förstås.



Hejdå♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har inte skrivit, och det har varit fult väder

2010-08-01 @ 15:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0