Why hate when you can love?

Hej!
Nu sitter jag här och smockar godis som är över från igår. Inte bloggat så länge så en kort sammanfattning på vad jag gjort:
Söndag:
Vaknade 20 över 9 och åkte till gymmet och tränade.
Efter gymmet tog vi en sväng förbi mormor och stannade där i 2 timmar.
Sen vid 17.55 för att vara exakt åkte jag och Sofia in och såg på breaking dawn.
Måndag:
Skolan, efter följde vilma med hem och så åt vi taco och sen myste med film och godis :D
Men nu ska jag plugga för att  min vecka ser ut såhär:
Onsdag: 2 SO-PROV
Torsdag: ENGELSKA LÄXA + NO LÄXA
Fredag: SVENSKA + MATTE
Så ja, plugga kan du skriva upp att jag ska göra, puss!
Hej!
Nu sitter jag här och smockar godis som är över från igår. Inte bloggat så länge så en kort sammanfattning på vad jag gjort:
Söndag:
Vaknade 20 över 9 och åkte till gymmet och tränade.
Efter gymmet tog vi en sväng förbi mormor och stannade där i 2 timmar.
Sen vid 17.55 för att vara exakt åkte jag och Sofia in och såg på breaking dawn.
Måndag:
Skolan, efter följde vilma med hem och så åt vi taco och sen myste med film och godis :D
Men nu ska jag plugga för att  min vecka ser ut såhär:
Onsdag: 2 SO-PROV
Torsdag: ENGELSKA LÄXA + NO LÄXA
Fredag: SVENSKA + MATTE
Så ja, plugga kan du skriva upp att jag ska göra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0