SÄRÖHUS

Hej!
Förlåt för att jag inte bloggade igår, men precis när jag kom hem så var jag så trött och inte orkade göra någonting.
Sen vid 6 kom Frida till hit och så, jag hann helt enkelt inte och jag orkade inte heller.
Idag är jag så sjukt trött så att jag aldrig varit tröttare känns det som, jag ska bara köra reklamen så snabbt jag kan och sen hem och bara vara hemma och för att jag får inte vara såhär trött i morgon i skolan.
Haft det super bra i särö, har världenslängtan tillbaka.....
Är så jävla trött så att jag skulle kunna stor grina för inte ett jävla piss.
Nu får jag gå upp och göra frukost, puss & kram♥
p.s min mobil är urladdad och orkar inte ladda den så om ni försöker få tag i mig, lycka till d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0