HEMSKT, DET HÄNDE MIG..

Hej!
Som ni ser på rubriken så har det hänt något hemskt..
Brättar om det i morgon, nu vill jag bara sova och tänka på annat.
Kanske repris bild, men ville lägga upp någon bild ;)
P.s när du har allt, är lycklig och inget kan gå fel, då kommer det gå fel på ett eller annat vis. det är något man bär med sig hela sitt liv, om jag skulle förlora dig helt nu, då hade det tagit en del månader och kanske år att ställa tillbaka allting, men jag vet att allting kommer bli bra, inte mycket men lite har förändrats sen detta och jag är bredvid dig och håller din hand ända tills... ne, jag kommer hålla din hand även om du försvinner, jag är där du är!
jag skulle göra allt och lite till för att du skulle stanna bredvid mig föralltid, jag vet att det aldrig kommer bli så men om jag fick chansen skulle jag ta den!
OBS!!Detta handlar ej om det som jag skrev överst på inlägget!!
D.s

Kommentarer
Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)

Skönt att höra det.. jo det är bra här också :)

2011-05-28 @ 07:26:19
URL: http://cajsaphoto.blogg.se/
Postat av: A D E L I N A

sv: idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra =) själv då?

2011-05-28 @ 13:13:12
URL: http://adelinanorstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0