DÅLIG UPPDATERING.

Hej!
Vet faktiskt inte varför jag inte bloggat.
I Tisdags bloggade jag ju men i onsdag så gjorde jag inte, men jag gjorde inte så mycket i onsdags, jag var hos mormor.
I Torsdags så var jag på torp och köpte skolavslutnigsklänning, blir faktiskt ingen bild på den.förlåt.
Idag så efter skolan åkt jag in till tågstationen med Vilma och så väntade jag på tåget och så gick Vilma på och så gick jag till mammas jobb och gjorde sv- läxan, sen åkte jag buss hem, så nu är jag hemmma.
Ikväll blir det  tacos, så det blir mysigt. Min bror Victor fick igår sin Iphone 4.... Lite avensjuk sådär.
Men ska faktiskt också försöka sprara till en, mamma eller pappa skulle inte vilja köpa en till mig när jag fick en för typ 5 månader sen men.
Outfit:


Lila kofta: -
Vitt randigt linne: H&M
Leggings: Cubus
Klocka: ur & penn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0