BRANN NÄSTAN UPP ;)

Hej!
Ber om ursäkt för dålig uppdatering, men jag har ju mest varit ute nu när det varit så fint väder.
Jag kan ju gå egenom lite vad jag gjort i veckan:
Måndag: Skolan och sen så följde Fanny med mig till Ö&B och så var mormor och Leif här.
Tisdag: Inte så mycket, hem efter skolan och så gjorde jag väll inte så mycket förutom sola lite.
Onsdag: Haha, i går då som det var var jag med Vilma, vi skulle fika lite så vi cyklade till öb och köpte en cola och lite fika och så cyklade vi upp till kyrkan och så satte vi oss där. Men jag var ju såklart tvungen att ta ner cykeln, men det gick inte så bra så jag lämnade den ganska långt upp på berget och så gick vi ner en liten bit och så fikade vi.
Sen skulle vi få upp cyken igen, så vi stod och drog i cykeln i kanske 10 minuter, sen blev jag så arg så jag gick ner till cykeln och fick typ superkrafter och bara tog upp cykeln i famnen och kastade den typ. Överdriver faktiskt inte så mycket. Vilma sa att det brann i mina ögon.
Torsdag: Vart trött.
Kommande fredag: åka till pappa.
Tog en bild som jag skulle vilja lägga ut, kanske kommer i morgon ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0