when I first saw you smile, I fell in love

Hejhej! Har varit hemma i 1 och en halvtimma typ nu, har var ute och gått med Lina och Fanny. Sen mötte vi Vilma och så gick vi lite till, sen gick Lina också gick Vilma jag och Fanny till en korsning där alla gick åt olika håll. Jag gick hem, Fanny hem och Vilma till en busskur där hennes mamma hämtade henne. Har as ont i fötterna pga att jag iinte hade världens bästa skor.. ;) Men så kan det vara, i morgon ska jag och mamma till överby och shoppa. På torsdag äe det ju k- dag. Då jag inte ska göra något speciellt. Mobilbloggar om det står fel någonstans vet ni varför :) Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Pinkpiercing - [ FOTO ] ♥

svar: jag ska hem till pojkvännen i helgen :D du då?

2011-03-16 @ 07:03:39
URL: http://pinkpiercings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0