UNDERBAR DAG

Hejhej!
Nu har jag precis duschat efter en kanondag :D
Efter skolan så gick jag och Lina hem hit och åt pannkakor, sen gick vi till Wilma och där var Vilma, Fanny och Alicia.
typ vid 6 så åkte Alicia och Lina hem och då gick jag och Fanny till Lina för vi hade bestämmt att vi skulle ut och gå.
Så gick vi till en lekplats och satte oss i en storgunga och pratade och pratade. Vid 20 över 7 så gick jag och fanny hem till oss och Lina hem till henne.
Men vet ni vad jag och Fanny såg????
Vi såg typ ett vitt rådjur eller nått!!!
Men nu ska jag:
Måla naglarna
ta på mig pyjamas
borsta tänderna
gå och sova
Måste somna as tidigt idag för va fan as sen i morse :o

Aja, vi hörs!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0