And there do you stand, just like an angel

Hej!
Måndagar, tråkiga som dom är så gick det bra :D
I början var det ganska segt men sen gick det ganska fort.  På matten jobbade jag ganska mycket, fast ne, inte så mycket jag satt mer och kladade på min mattebok, hade gött tråkigt då!
Nu ska jag snart ner och äta och sen bege mig till skogslyckan och handla lite tror jag och sen till ***** något jag ej går ut med redan ;)
Igår var det ju söndag och då jag skulle kolla lite på VECKANS BLOGG, vilket jag inte hann eller tänkte på.
Så det får bli såhär, ni får anmäla er igen och så ska jag försöka komma ihåg denna gången :p
Från filmen "Life as we know it"
Fast jag har lite brottom nu
Puss & kram


Kommentarer
Postat av: joanna

jag är med

2011-03-21 @ 19:49:00
URL: http://joannamarie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0