JUSTIN BIEBER FEVER

Hej!
Idag ska jag, mamma och Sofia ner tilll Unda där vi ska bland annat sola och ta kort. Tycker att det är så tråkigt när jag inte lägger upp några bilder.
Fast jag hade tänkt att lägga upp bilderna från klassresan, men först ska jag berätta allt som vi gjorde osv.
När vi kom så tog vi våra grejor och gick in i tältet, sen gick vi ut och så skulle man säga sitt namn och vad man gillar. sen körde vi lite "lekar", sen var det mat hamburgare, efter vi hade ätit så var alla på olika ställen, det var skit kul hela tiden den kvällen, dem flesta killarna var inne i vårt tält ( mitt, Vilma, Wilma, Lina, Alma, Joanna, Alicia, mattias, jonatan och davids tält.)
Men dom var tvungna att gå vid 3 tiden på natten.
halv 4 somnade jag och vaknade 4 då alma sa: linaaaaa?
Jag: jaa?
alma: klockan är 4 nu-
jag: YEAH !
Men jag var så trött så att jag visste inte vad jag sa..
Nästa dag åkte vi upp i skogen och gjorde sammarbets övningar och paddlade kanot.





vet ni vad jag hittade på Sofias dator?
Haha, ganska gammal faktiskt :)
Nu får man gå ut i det fina vädret.
Hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0