17.30 - 21.20

Hej!
Jag är så himla trött, jag har myggbett över allt, kli i ögonen osv osv.
Skriver om klassresan i morgon eller nått för ni förstår inte hur trött jag är asså allvarligt.
När jag kom till skolan  förut så kom Victor  och hjälpte mig att bära, när jag kom hem stod emil och lagade mat (kött, klyft potatis och sås), sen åt vi, supergott.
Efter maten vid 17.30 la jag mig i min säng och skulle vila INTE SOMNA!! som jag aldrig gör mitt på dan/ eftermiddag, så då somnade jag till 21.20 då jag inte kunde sova mer för då hade mamma, peter och Victor vart och handlat.
Nu ska vi snart äta varma mackor, det blev inte pizza Lina :)
Jag ser ut som en fisk (nu är det så Vilma påriktigt att jag gör det, denna gången är jag inte bara en fisk utan ser ut som en också)  right now så det blir knappast någon bild.
Tack för att du är du! ♥

Kommentarer
Postat av: charlotta

sv; hihi okej!

2011-06-01 @ 23:38:11
URL: http://charlottaperssons.blogg.se/
Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)

Ska till Karlstad idag fram till måndag :D :D dudå?

2011-06-02 @ 09:58:37
URL: http://cajsaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0