- sol skulle det väl bli? :o

Hej!
Nu sitter jag här och undrar varför det inte är sol ute. Igår läste jag
SMHI att det skulle bli typ 20 grader och sol.
Man vill ju bli BRUN! Nu står det att det ska bli moln och ingen sol...
18 grader.
Men det står även att det ska bli 26 grader i morgon! Vi får väl se om
det stämmer.
På onsdag ska det också bli 26 grader.
Veckoschema:
Mån: Vara hos pappa, vara med Ida och åka till mamma.
Tis: Jag och Leif ska dra och köpa solglasögon. Och så kanske
jag ska sova där.
Onsdag: Är hos mormor och Leif.
Torsdag: Sofia kommer :D
Fredag: Sofia antar jag.
och reklam lördag eller söndag.
När jag solade idag brände jag mig lite tror jag. '
Men vet ni?
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0