- 26 juni

Tjabba tjena hallå!
Nu kom jag precis in efter att ha solat en stund. Eller jag i några/någon timmar/timme.
Mitt rum ner nu ut såhär:
Mobilen laddas, plattången ligger framme, fråga inte varför, sängen är bäddad, svart kofta ligger
på sängen, väska på golvet och datorladdare på golvet.
Inte så stökigt som det låter, nu ska jag snart äta, det blir kött, färsk potatis och kallsås.
Vid 12 elller nått idag så åkte jag till Torp, hande lovat pappa att hjälpa han at handla och påvägen
hem hämtade vi Emil som hade varit hos någon kompis, sen så åkte vi hem och tog en korv och så
solade vi. Kanske började sola 13. 15. eller nått.
Men nu ska jag hjälpa pappa att laga mat, vi hörs senare!
Don´t forget http://jbfever.blogg.se/ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0