You let go of my hand, did not come back

Hej!
Nu ligger jag i sängen och sks snart gå upp och ta en dusch.
Igår låg jag vaken till 3, fast jag la mig vid 00 eller 01. Var jättetrött igår kväll, fattar inte varför jag inte kunde sova.
Det låter som det regnar ute så det blir väl inne idag...
Sista hela dagen hos pappa, imorgon åker jag till mamma vilken tid vet jag inte, ska ringa henne senare.
Oj, det åskade nu!!!!! :o
JAG TYCKER DETTA ÄR J.Ä.T.T.E.M.Y.S.I.G.T.
Som ni ser på bilderna hade jag inget att göra igår så jag tog lite helt seriösa bilder
:D
Puss & kram♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta bilder :p

2011-07-23 @ 17:12:21
Postat av: frida

hej din bajs, oppss

saknar dig PINALINA :D

2011-07-26 @ 18:26:54
URL: http://ffridapettersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0