Svaren på frågorna!

Sofia frågar: Hur många bloggar hade du innan dennna? :)
Svar: Ojojoj, jag kommer inte ihåg alla, men jag hade i alla fall över 7.
Anonym frågar: du bloggar ju nästan varje dag, tycker du det är kul att blogga?
Svar: Ja, jag tycker det är kul, hade jag inte tyckt det hade jag inte fortsatt blogga.
Anonym frågar: hva er mellomnavnet ditt?
Svar: Mitt mellannamn är Maria.
Anonym frågar: hva er din favoritt sang?
Svar: Ja du, jag har ingen speciel favorit, jag tycker om alla Justin Biebers låtar.
Birgitte frågar: va gillar du med justin bieber ?
Svar: Han verkar en bra person, hans musik är underbar, han är SKIT SNYGG och inte självisk.
Anonym frågar: hur gammakl är dU?
Svar: Jag är tretton år.
Kim frågar: vilken är din absolut bästa tröja som du äger :D Fota gärna och skriv om den på bloggen :D
Svar: Svarar på den frågan en annan dag då jag har bild på den :D
Elinwinbergh frågar: Hur många läsare har du? :) Jättefin blogg btw, kram!
Svar: Tack, jadu, jag tittar inte min statiskt, för jag vill inte att det ska stå att jag inte har några, men jag har ca. 50+.
Anonym frågar: Hur många syskon har du? fin blogg, btw!
Svar: "hela" syskon 2 och då är det samma mamma & pappa, "halv" syskon 1 samma pappa, "bonus" syskon 2 samma hus.
ainaa frågar: är du kär i någon? så fall vem? gillar du coola? :) hur gammal är du? vart bor du?:) hur många är ni i eran familj?:) ha en bra dag & puss
Svar: 1. Nja, eller asså Justin Bieber, men ingen jag känner. 2. coola? menar du kanske cola? :p Om du menar cola så JAA! 3. jag är 13 år. 4. Nära göteborg. 5. hos mamma 7 hos pappa 4:a.
FotoFilippa fråga: Vad tycker du om www.beautyphotos.bloggplatsen.se?
Svar: Aldrig läst bloggen, väldigt fin blogg och ska nog börja läsa den, den verkar riktigt bra!!
Olivia A frågar: hur många bloggläsare har du varje dag? :D
Svar: Redan svarat på :D
Anonymisssssen :D frågar: hur många bloggläsare har du högast haft på 1 dag? :)
Svar: Jag har haft 1062 eller nått vid 1060. Jag var med i en sak så jag syndes och så klickade väll många :)
Har dock ingen bild efter som det var ca. 1 år sedan :p
the justin bieber fan fron the higherts level xp frågar: nu måste du svara ärligt, varför gillar du justin Bieber?
Svar: Svarade jag på det förut? :p Om inte så verkar han en bra person, hans musik är underbar & han är skit snygg. INTE SJÄLVISKT ELLER BITCHIG/ BORTSKÄMD!!
Tack för allt frågor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0