SVAR PÅ SANT/FALSKT

Hejhej!
Nu blir det svaret på Sant eller falskt, <---------- länk.
Det är i alla fall sant.
Det var en som hade skrivit att dom hade gått ut i pressen och sagt att dom bara är vänner, och en som frågat:
Han är väll tsm med Ida mercorney?
Svar: Jag vet inte vem ida mercorney är och när jag söker på google så kommer det inte upp något. Jag tror att det inte ens existerar någon Ida mercorney. Men han kilar i alla fall stadigt med Kate Bosworth.
Jag ber om ursäkt, jag skrev att svaret skulle komma ut den 8 februari, den kom ut 11 februari. Ska jag till mormor. Victor ska ha 18 års fest så här kan man inte vara.
Så jag och Sofia kommer att ta en hel del bilder. 

Vet ni, jag måste bara lägga ut bilder från förra året.
P,s så bra fotografer och modeller D,s
Ganska liten var man du!
Förlåt Sofia!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Mig själv

Haha, sötnosar ;D

2011-02-12 @ 15:04:28
URL: http://wilmaannalinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0