MYSKLÄDER!

Hejhej!
Inte skrivit på typ 2 dagar eller nått, men det har varit lite jobbigt och jag har haft fullt upp.
Jag och Fanny brukar ta följe hem från skolan typ varje dag och då behöver hon alltid gå på toa hemma hos mig och då brukar hon även stanna en stund och detta gjorde hon bland annat idag, det var så trevligt så.
Tänkte lägga upp ett klipp när vi spelar kort och jag vinner och jag tar typ alla korten och kastar på henne och skriker "JAG VANN!". Och då kommer hon när jag inte är berädd och kastar typ alla kort på mig och skriker "JAG FÖRLORA" så det låg kort över hela köksgolvet. Även ett kort i vardagsrummet också. Men klippet försvann eller så tog hon bort det. Men det roliga var att jag skulle först filma för att vi satt och skrattade åt ingenting och så sen börjar det ett "kortkrig" ;)
Efter det så gick hon och satte sig i min säng och jag började stå och dansa och mima för henne (med såklart justin bieber låtar). Och sen kommer det en låt som heter love me - Justin och då börjar jag hoppa i min säng och ställa mig på golvet och gå som en soldat och hoppa upp på en byrå eller vad man ska säga och hoppar till sängen (längre än 1 meter långt)!
Det var kul som fasiken! Och nu sitter jag här uppe hos pappa med myskläderna på och inte gör så mycket, har lite smått ont i huvudet.
Jag har värsta trängingsvärk i benen från igår när vi var i nån jättestor idrotts sak, på nedersta våningen var det typ friidrottssaker och en våning över var det typ idrottshallar. Så vi hade idrott typ hela dagen!
Jag stör mig på att blogg.se app inte finns i min mobil, (Sony Ericsson Xperia X8), men det ska komma till Iphone...
Nu är det i alla fall sportlov, skönt, ska typ sova bort hela sportlovet ;)

;)

myskläderna på :)
Lite små bilder jag tog nu ;)
Nu ska jag väll gå ner och se på let´s dance, fast det är inte så bra tycker jag.

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ska det komma en app till Blogg.se ? ;o <3

2011-02-19 @ 08:44:09
URL: http://Joannamarie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0