LOV!

Hejhej!
Nu är det lov!!!!
Idag ska jag packa ihop alla saker och så ska jag till mamma, ska nog städa mitt rum idag.
Det tror jag behövs, jag har märkt att när jag är sjuk eller det är lov eller lovdag så gillar jag att STÄDA!
De kanske är så dumt att ha en fint rum, men vem orkar städa? Förutom jag på lediga dar?
Såg på Wallander tjuven igår, wallander filmerna är väldigt bra!
Hittade förresten när jag rensade garderoben en liten påse typ med massa kort jag fått när jag fyllt år och så. I där var det ett kuvert eller hur det stavas och så där det stod min låtar.
Så jag har skrivit en massa låtar, men jag förstår ingen typ! :o
Ni kan ju få ett litet smakprov.
Skratta inte för mycket ;)

What´s your name?
What´s your name?
My name Lina  ååååå
Goodgood  ååå
Apple and grape
åååååååoooooooo

Inte så bra på engelska*


Is look åååå
Is car you? ååå
No is car you? No is car you? 


Jag ville försöka, men det gick inte för jag hade känslan kvar. Men jag har hittat en annans som kunde hjälpa mig boooooooont. Jag hann bara bort en kväll, jag gillar att resa från min familj ta det lugnt lite. Komma hem styra upp. Åka till sääääääääääääääääärööööööööööööööööhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus.

Jag sa till hon, hon sårar alltid mig, vi var kompisar ända till vi gick ur 9:an. Då sprang hon fram till mig och sa kompis jag letade efter dig.

jag ville inte förstöra, men vad skulle jag annars göra. När jag inte ville vara med någon annan en dig. För att du är snäll, du är som en kompis ska vara.

Ja, det var det de.
Man kan väll inte säga att någon av låtarna var särskilt dåliga? eller? ;)
Nu ska jag göra i ordning mig för dagen.
Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

sv.tack =)

hoppas du får ett härligt lov! =)

2011-02-21 @ 19:29:38
URL: http://jyringen.blogg.se/
Postat av: mysan

Hej förlåt om jag stör men vill bara säga att glöm inte att du är en underbar person och du är unik!



ville bara säga sanningen till dig och kanske göra din dag lite bättre :) hoppas du inte tog de fel!

kramis<3

2011-02-22 @ 16:50:16
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: mysan

helloj skulle bara kolla hur de va med dig? :)

hoppas allt är bra och att du har haft en kanon dag! :)

kramis! <3

2011-02-23 @ 14:09:05
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: mysan

taack tack!

tycker du? :) glad jag blir! läser du den? :D

de är kanon med mig!

adda mig på fb : Mysan Edenvad

pöss <3

2011-02-23 @ 21:10:52
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0