KEBAB

Hejhej!
Efter skolan så gick jag, Lina, Fanny, Vilma och Wilma ner till en pizzeria och köpte kebabtallrik och satt där typ i 2 timmar eller nått.  Wilma åkte bussen hem till henne 16.00. Efter det så hade Fanny ont i magen och mådde inte bra eller nått så att hon gick hem. Så det var bara jag, Vilma och Lina kvar. Så vi gick hem till mig och så nopprade Vilma Linas ögonbryn. Sen så åkte Vilma, för att hon skulle ta en spruta. Och då rensade jag och Lina min garderob och sen gick vi ut och gick och sen så myste vi i min säng och smsade lite med några.
I morgon ska jag hem och plugga eftersom att vi har NO- prov på torsdag...
Nu ska jag hoppa in i duschen, inga bra pogram idag.. :(
Men nu ska jag gå.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0