i just wanna know if you feel the same way

//Jeans veromoda // tröja bikbok//
Det var alltså dagens outfit. Idag har min dag hittils sett ut såhär:
06.55 upp och hoppa.
07.50 gick till skolan
08.00 lektion börjar ( teknik)
08.40 Medans alla andra sitter och jobbar springer jag och Frida till matsalen och tittar om det finns några mackor kvar från frukosten. För jag skulle till tandläkaren och skulle inte hunnit äta innan.
09.00 so
09.40 går jag hem.
09.50 går jag till bussen
10.10 går till tandläkaren
11.30  klar hos tandläkaren går till badhuset där klassen är.
11.40 var tvungen att gå ut och gå eftersom jag inte badade.
13.30 buss hem!
Så nu sitter jag här och äter pizza, ikväll ska jag också äta pizza med då blir det en riktig pixxa, ingen som man värmer i ungn.
Puss på er och ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0