blåsor på fötterna

Hejhej!
Har inte bloggat på några dagar för att vi har vandrat med klassen.
Riktigt jävla tråkigt får jag ta och säga, men på kvällen var det kul.
2 stycken blåsor på min lilltå, 2 på en liten lilltå!!!!!!!!
Hade tänkt att ta mig en riktigt god frukost, men är inte sugen på någonting...
Sitter och äter halstabletter som fan och ska ta nässpray och allting. För ni förstår att jag varit hemma från skolan pga ont i hals, förkyld och lite feber.
Riktigt sugen på cola, men det ska jag ta efter min frukost.
Jag blir snabbare frisk om jag grejar. Men sitter jag still tar det längre tid, så jag ska försöka att vara uppe och göra något hela tiden, kanske baka :D
Nu får ni har det så himla bra!♥
Och eftersom att Vilma, Wilma och deras klass ska vandra idag så tänkte jag lägga upp en gammal bild på Vilma som Wilma tagit tror jag!

Kommentarer
Postat av: Evelina

och jag följer dig nu !;D

2011-08-31 @ 18:41:43
URL: http://evemey.blogg.se/
Postat av: wilmaolsson

Åh vad söt man kan vara! (: Hhihi...



Det stämmer, det är jag som står för bilden.

2011-09-05 @ 18:53:04
URL: http://www.wilmaolsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0