VILMA

Hejhej!
Vilma har kommit hem från Thailand nu, eller hon kom hem igår. Då ringde jag henne fast jag fick inte tag på henne så hon ringde mig när hon hade kommit hem hem.
Så idag så ska hon komma hit lite, jag har liksom inte sätt henne på 2 veckor! Vet inte hur läng é hon kommer vara här men hon får vara här hur länge hon vill. Nu är det ju påsklov så på påsklovet ser det ut såhär:
Måndag: Åka till mamma
Tisdag: Vara med Vilma/ sova över med Vilma
Onsdag: Vara med Vilma
Torsdag: Kommer kusinerna
Fredag, Lördag, Söndag och lite Måndag med kusinerna :D

Ska bli ett roligt lov :D
Kanske hinner träffa Lina Fröjd någon dag också inte sätt henne på hela veckan..
Lekte lite med webben ;)
Härlig brud.
p.s man kan ju inte säga att jag är dålig på att blogga! d.s

Kommentarer
Postat av: lina

Det måste vi göra innan jag åker till London nästa vecka på måndag <3

2011-04-16 @ 16:27:19
URL: http://linamadeleine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0