TRÄNAR

Hej!
Nu har jag paus i tränandet i ca.5 minuter.
Har cyklat på motionscykel i 30 minuter och så ska jag cykla 30 minuter om 3 minuter.
Jag ställde klockan på 9, men jag gick inte upp fören 10 över, sen så tog jag på mig träningskläder och så började jag cykla. Ganska duktigt av mig som helst ligger kvar till 11 / 12.00 på lov och helger.
Sen ska jag ut och sola och så kommer mormor och Leif så ska vi dra till stranden och fika lite, sen ska jag till torp med Lina.
Ska handla lite olika saker på torp, ett par halm skor som jag tittat up på H&M som jag kanske ska ha på skolavslutnignen, måste prova gå i dom först.
Nu är det ingen vila mer!
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0