SKA KLIPPA MIG..

Hejhej!
Hemma idag med, om en timma ska jag åka och klippa mig, orkar egentligen inte det men jag orkar inte heller skjuta upp på det. Jag kommer ju faktiskt sitta stilla i frisörstolen. Vet inte om jag har feber, men har jävligt ont i halsen, näsan har blivit mycket  bättre. Har plattat håret och så men ska ju sminka mig och borsta tänderna kanske klä på mig nått med lite mer stil en ett par mjukisbyxor ett svart linne som jag sover i. Så jag får dra på mig leggings ett linne en t-shirt och en kofta eller nått.
Men jag ska bara toppa håret lite, hade faktiskt tänkt att ta en bild på hur långt det är nu och en sedan och se hur kort det är då ;)
Ska kolla om jag lyckas göra det med webben.
Blev helt okej bild
inte helt platt ;)
Ska klippa av allt det slitna så jag kommer inte ha så låmgt hår när jag kommer hem..
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0