RENA SOMMAREN...

IGÅR!

hej!
Jag går och väntar på att min dator ska komma, den kommer förhoppningsvis i morgon.
Igår så delade jag ut reklam som jag ska fortsätta litelite med idag, så solade jag lite, vilket man inte märker, mamma satt ute i 2 timmar och hon var jätteröd och idag är har hon mer en liten nyans av brun.
Hoppas det blir lika bra väder idag.
Har jättehalsen och kan nästan inte prata, hostar kanske 3  gånger på 5 minuter, vilket inte är konstigt, hoppas bara inte att jag hostar mer.. i morse sa mamma att jag lät som någon rymdsak eller nått
Halsont och förkyld,  det är bara feber som fattas.
Nu ska jag gå ut en lite stund,  hörs senare!
P.s blir absolut mer bloggande när datorn kommit d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0