PLATTA HÅRET OSV

Hej!
Nu har jag precis kommit hem så nu ska jag platta håret och göra mig klar, sen ska jag gå till typ Mio och så hoppas jag på att Lina kommer där :D
Väldigt fint väder, behöver egentiligen sola nu men jag orkar inte + att jag inte hinner.
I morgon ska jag sola ganska mkt tror jag, eller ja, får höra lite med Vilma såklart. I morgon ska jag och Vilma på bio "Hur många lingon finns det i världen" så det ska bli kul.
Efter det så åker vi hem till mig och sover här.
Men på torsdagen kan jag inte vara med vilma så länge utan bara till 12 / 13.00 för att min kusiner kommer på Onsdag kväll.
Vi hörs senare när jag kommit hem!
Puss & kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0