MACBOOK

Hej!
Nu har jag köpt en Macbook dator som kommer imorgon... förhoppningsvis.
Men jag har ju inte bloggat på ett tag så det blir en liten lista om vad jag har gjort dom olika dagarna i veckan.
Måndag: Efter skolan åkte jag hem till pappa packade ihop mina saker och åt lite mat, sen senare åkte jag till mamma och så firade vi henne, jag gav henne en väska.
Tisdag: Lina går med mig hem till mig och så byter jag om sen drar vi ner till ÖB och köper lite för mycket godis. 
Sen går vi hem till Lina i ösregnet... När vi kom ditt bytte vi om till mjukis byxor och mjukis tröja. Kröb ner i hennes säng och såg på 2 filmer: Mean girls 2 och Beck levande begravd som jag sett tidigare.
Sen kom Peter och hämtade mig och så.
Onsdag: Jag gick hem efter skolan och inte gjorde så mycket vid halv 5 kanske så åkte jag och mamma ut till torp och köpte Macbook dator till mig.
Torsdag/idag: Kom hem från skolan städade lite smått på rummet åt lite mat och inte gjorde så mycket mer.
Nu ska jag snart gå till köket och göra mig en go kvällsmat och sedan sitta vid TV:N   resten av kvällen.
Låååång skoldag i morgon, gillar verkligen inte Fredagar...
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0