HUNNIT MED MYCKET

Tja!
Shit vad jag har hunnit med mycket idag :o
Jag vaknade vid halv 10 gick upp satte mig vid köksbordet och åt lite frukost.
Sen gick jag in och duschade, satt lite vid datorn, hoppade studsmatta,  åkte till torp, kom hem, gjorde mig i ordning för sola, solade, hade typ vattenkrig (berätta mera senare), duschade, spelade spel med sofia typ kort och sånt.
Sedan åt jag mat, spelade lite croket eller hur det stavas :D hoppade lite mer studsmatta, åkte till torp igen. kom hem och gick ut och sprang. När jag kom hem från att ha vart ute och sprungit så stod Vilma, Fanny och Wilma typ bredvid min tomt typ och skrek typ: kom igen! eller nått, så det var kul att träffa dom.
Jo, vattenkriget! Jag, Sofia, mamma och Hampus låg ute och solade, men sofia kunde inte hålla tyst typ, hon babblade rået av henne typ, då tog Hampus vattenflaskan som han hade och skvätte lite på henne.
Då ställde hon sig upp och sprang och tog vattenflaskan. Då kommer Hampus och ska ta den ifrån henne då kastar hon den på mig, då springer jag till framsidan. DÅ springer hon och tar vattenslangen och börjar spruta på honom. Sen tar han den ifrån henne och en massa skit.
Nu ska jag äta lite kvällsmat
Puss & kram
Ingen bild eftersom jag precis duschat :d

Kommentarer
Postat av: Alice & Veronica

Följa varandra på blogglovin? :)

2011-04-25 @ 22:59:23
URL: http://olydiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0