COCA-COLA, GODIS + BIO

Hej!
Vilma kom till mig vid kvart i 1. Då vi la oss och solade tills klockan var tjugo över 4.
Då vi kom på att vi skulle gå på bio, ingen av oss har dunder bra minnen :D
Då gick vi in och duschade och gjorde oss klara. Tog bussen här ifrån vid tjugo över 5.
När vi var framme så gick vi in på Willys och sen gick till Bio:n, fast när vi hade hämtat biljetterna så fick vi vänta en halv timma innan vi kunde gå in typ.
Sen såg vi på bio:n, som sagt "Hur många lingon finns det i världen?", dunder bra film, dom är jätte sköna dom som  är med. Sen gick vi till Willys igen och köpte mer godis och en 2L coca-cola. Sen åkte vi hem till mig såg på missat avsnitt av Big brother och sen åt vi lite och sen så gick vi ut och gick. När vi gick ut och gock var klockan ca. 10 över 11, vi kom tillbaka tjugo i 12. Nu vill vilma att jag ska massera henne så jag får väll ta och göra det... :D
Vi hörs senare eller ja, senare idag.
Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0