♥ Charlie St. Cloud ♥

pPuss Hej!
Gjort lite ändraingar på bloggen, kanske ni inte har märkt.
I slutet av varje inlägg är det en text nedanför, samma text.
Jag har även lagt in en annan text på menyn, det syns tyvärr inte men ska kolla mer på det i morgon.
För att ni ska kunna se så måste ni markera.
Det är liksom bara vitt.
(klicka för att den ska bli större)
---------------------------------------------------------------------------------------->
Jaja, i morgon ska jag hjälpa pappa att ta  fram ute möblerna och så ska jag sola.
Jag ska även åka till mamma och så.
Såg på Big Brother förut, jag tkr faktiskt att det var bra att annie åkte ut ;)
Hon passar inte in där tkr jag.
Puss & kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0