SJUK :(

Hej!

Sjuk idag, inte så kul.
Hur förkyld som helst är jag och ja, jag mår inte alls bra.
Skola blev det inte, tråkigt att ligga hemma men jag kan ju inte bestämma om jag är sjuk eller inte.
Igår hade jag riktigt kul hela dagen!
I skolan var det kul för att.....
Det behöver vi inte gå in på men det var i alla fall ovandligt kul i skolan igår.
Sen klippte jag mej , toppade bara lite.
När jag kom hem åkte cyklade jag, Lina och Alicia till undavallen och kollade på några killar i klassen som hade tränning.
Sen så cyklade vi en liten bit med sebastian, och så skulle vi säga hejdå och så och så är det några från hans lag som håller på att cykla runt och stör när vi ska säga hejdå,  OMOGNA!
Sen stack dom och vi sa hejdå, jag var hemma vid kvart i 9.
Nu har jag lite huvudvärk också!!!
Skit förkylnig och huvudvärk.
Kan det bli sämre?
Nej!
Men nu ska jag nog ta att säga hejdå.

En liten bild jag tog i går kommer här under!

Nej!
Jag hade glömt att sätta i minneskortet i kamran när jag tog korten!

jaja,

Hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0