LINA HAR GÅTT HEM.....

LINA HAR GÅTT HEM OCH JAG SKOJADE MED MATTIAS.

J
ust det!
jag och lina och mattias var coh körde prick.
Då  kom det en liten kille och så snackade vi med han.
Efter typ en halvtimma så satt alla och slappade vid en sandlåda och så sa jag.
Du killen mattias här vill jättegärna sparka lite boll med dig.
Mattias bara kollade på mej och pekade.
Så stod dom där och hade så kul.
Sen körde vi tjejerna mot killarna på fotboll och såklart vann tjejerna.
Sen när jag och  lina skulle hem sa jag att mattias ville vara kvar och spela lite.
Men jag fick lite dåligt samvete då så att jag sa att han skulle hem och göra läxan, men sen smsade jag mattias och då sa han att han fortfarande spelade.
HAHAHAHHA!
Men sen så gick han hem.
Men nu ska jag gå ner och hämta pizzan och sen ska jag hjälpa Lina med en ny header.
HA DET BRA SÅ LÄNGE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0