LINA & SOFIAS HISTORIA

Hej hej, hemsk mycket hej!
Vem är det som sitter här bakom skärmen, jo, där tittar Sofia fram, jag säger bara:
Gubben i lådan, kom fram.
Haha, nej, nu ska jag vara vanlig och ni ska inte läsa så dåliga skämt!

Jo, jag heter då Sofia ******** Morgardt och jag tänkte berätta hur jag och Lina träffades och varför vi bor i samma hushåll...

Allting började en helt vanlig dag då vi gick på samma dagis och var bästavänner. Vi åkte till pulkabacken och hade kul. Våra bröder gick i samma handboll och spelade matcher som min (sofias) pappa och linas mamma gick och kollade på. Dom träffades där och blev sedan tillsammans.
Det roliga var att jag och Lina var bästavänner som sagt och det kunde verkligen inte bli bättre.
Jag och Lina har tusentals minnen tillsammans och vi kan prata om allt med varandra, och varje fredagkväll sitter vi och bara rabblar upp tusentals minnen, vi skrattar tills vi gråter, några minnen är bl.a När vi var i turkiet, vi har varit där 2 gånger. När vi var små hoppade vi i våra föräldrars sängar och dom blev inte så glada så vi fick sätta oss på en stol och läsa en bok, haha!
Varje gång vi har suttit vid datorn hela natten så har vi fått lana till en viss tid och vi brukar alltid sitta flera timmar efter den bestämda tiden och då brukar våra föräldrar komma in och vara skitsura och vi har skrattat så vi har pissat på oss, haha!

Ett långt inlägg men det är läsvärt och vill ni läsa min blogg som bjuder på min vardag med foton som jag har tagit så kan ni alltid klicka här!










Lina, världens bästa syster ♥

/kram sofia!


Kommentarer
Postat av: fannybengtsson

men guuuuuud , va söta ni är ! <33333333333333333333333333333333333

2010-11-06 @ 19:54:07
URL: http://fannybengtson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0