TORP OCH STAN

Hej!
Idag så vaknade jag av att Hampus (min halvbror eller vad man ska säga)
väckte mej med en sån tuta  man har på fotbollsmatcher och sånt.
Sen hade Sofia en plinga på hennes rum.
Så gick han in i sofias rum och började plinga!
Jag sov inne hos sofia inatt igen.
Men idag så åkte jag ich sofia till torp och skulle möta vilma och vilma där.
Men dom kom typ 1 timma efter oss så jag och sofia tröttnade.
Och sen kom dom.
Sen efter dom också hade tröttnat så åkte vi till stan.
Sen när vi tröttnade på stan tog vi bussen som går hem till vilma.
Så gick jag av på  vägen.
Men nu ska jag till torp och hämta skor jag la in förut.
Så bilder och allt kommer sen.

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0