KÖPT...

Nu när jag kommit hem så ska jag visa vad jag köpt idag.
Jag har köpt:

  
Mysderss.
Från b.young

 

cykelbyxor
från BIKBOK


Skor
från din sko

Det var det jag handlade idag.
Nu kommer bilderna från dagen med Vilma, Vilma & Sofia.

Vilma gör frisyr på mig.

Så blev frisyren vilma gjorde.

Vilma, Vilma & Jag.

Saknar er så enormt mycket.
Fast jag träffade er för 3, 4 timmar sen.

:'(

Måste träffas snart igen.
Och nu åker jag ju iväg på tisdag och campar.
Och då får jag inte träffa varken vilma eller vilma.
Fast vilma bor ju inte där jag bor asså hon med blå tröja fast det kanske ni fattar.
Så jag kan ju säga átt jag träffar andra vilma mycket mycket oftare ocnh nu får jag inte träffa henne på flera dagar!!

Men nu så ska jag bara säga en sak till.
Jag saknar er  Vilma och Vilma.
Sofia också men jag är ju bara några meter ifrån henne hela tiden så.


I morgon midssomar.
Då kommer ju Linnea och dom. Fast det blir minus Ludwig för han kom  ju idag.

Nog med det.
Nu ska jag se om Sofia är klar med en låt som hon gjort till mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0