DÅLIG UPPDATERING

Hej!
Jättedålig uppdagtering av mej.
Jag skrev senast i fredags, det var rikitgt dåkigt av mej.
Vad som har hänt dom här dagarna kommer här:

Lördag: Ingenting tror jag, jag var nog med  jennifer, Isabella och nellie tror jag.
söndag: Jag åkte till frida i hennes  typ sommarstuga
Måndag: Var på stranden , åkte hem, var med ida, isabella och en massa mer.
Tisdag /idag: Idag har jag varit på stranden och solat, det blåste jätte mycket så det blev inte så mycket sol.
Påvägen hem så handlade vi lite mat,så  vi ska grilla i kväll , eller snart.
Senare ska jag nog inte göra så mycket.

hejdå♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Lina du är för fin :o <3

2010-07-27 @ 21:34:06
URL: http://linamadeleines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0