OCH JAG ÄR BRA....

.... NEJ !
Jag bloggar ju faktiskt aldrig!  Dåligt av mig,  men igår så var jag inne i flera timmar på datan men gjorde en annan sak.. 
Men jag bloggar så mycket jag kan, eftersom jag inte bloggat på så länge ska jag visa vad jag gjort.
2010-12-08: Jag och Lina åkte till torp och träffade blandannat Alicia där.
Och sen har jag glömt av allt annat :P
För stockholms bilderna har jag ju lagt ut.
2010-12-13 Vilma sov hos mig,  inga bilder tyvärr.
Oh igår, så kom jag hem från skolan och satte mig vid datan och satt där hela kvällen typ.
Men såklart ska det bli bilder när jag kommit hem,. för nu ska jag iväg hejhej !

Kommentarer
Postat av: fannybengtsson

du bloggar ju mkt ! :D<333

2010-12-19 @ 13:35:04
Postat av: Alicie

Hej!

Fin blogg, jag tycker att du bloggar ganska ofta faktiskt !

2010-12-19 @ 17:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0