GAMLA BYXOR

Hej!
Jag visste inte riktigt vad jag skulle ha på mig idag.  Så jag öppnade dörren till min gaderob och så hänger det ett par byxor jag köpte för nått årsedan, så jag provade dom och visst dom var försmå.
Åh, vad jag saknar dom, jag köpte dom för typ 1 eller 2 årsedan...  jag har växt mycket :P
Igår så var det så att jag fick ett sms ifrån någon och så frågade jag vem och så sa den att den hette Lina och jag frågade lina ? efternamn? och så sa den mitt efternamn och så skrev jag: Nej, seriöst vem är du?
Och då skrev den mitt för,mellan, efternamn. Då skrev jag:Haha, jävlar vad kul vem är du?
Sen fick jag inget mer svar :/
Men jag skrev upp numret på hitta och eniro men dom hittade inget :/
Så då sökte jag på google och då kom det fram bilddagboken... Min halvbror eller vad man ska säga skrev  för längesedan: Kan jag få allas nummer, alla mina kontakter är borta på mobilen. Och då hade någon kommenterat med detta numret.. men det stod anonymt... för den hade väll tagit bort sin bilddagbok..
Jaja,  jag ska hitta personen, jag bara frågar Hampus eller Victor :D
Men nu måste jag gå pch tvätta håret, HA DET BRA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0